Seronok tengok wall orang-orang bisnes ni kan..selalu berupdate n diorang selaluu wat sharing..ha nak tau ape rahsia dia orang ni sume? Sebenar nye takde rahsia mane pun. Ni semua sebab diorang ade mood nak buat bisnes..

Kalau korang dah cuba cari mood, tapi macam susah je, ha cuba check korang ni cukup nutrisi tak? Bukan check cukup makan ke tak, tapi check, cukup vitamin ke tak? 😀

Ha jangan tak tau kekurangan aktiviti neurotransmitter dalam otak boleh menyebabkan kita kurang motivasi. Jadi, apa nutrisi yang bagus untuk tingkatkan motivasi dalam bisnes?

1. Asid amino

Asid amino ni bantu tingkatkan level serotonin, iaitu neurotransmitter dalam otak yang memainkan peranan dalam meningkatkan mood dan buat kita mudah belajar.

Asid amino ni boleh dapat dari ESP ye..

2. Lecithin

Lecithin bantu meningkatkan bekalan choline dan acethylcholine. Acethylcholine penting untuk fungsi otak termasuklah untuk mengingat dan fokus.

Jadi, kalau nak lebih fokus, ambik Lecithin ye..

3. Omega 3

Dalam omega guard shaklee ade asid lemak omega 3 ni termasuk lah jugak DHA, EPA dan ALA yang bantu sel sel otak kita berhubung antara satu sama lain. Kekurangan asid lemak omega 3 ni buat kita mudah tertekan dan asyik moody je sebab serotonin dan dopamin tu dah terganggu.

So, sape yang mudah tertekan dan moody tu, jangan tinggal omega guard ni ye!

4. Asid folik

Ha asid folik ni bukan untuk orang pompuan yang nak pregnant or yang pregnant je ye. Kalau kurang asid folik pun boleh menyebabkan kita mudah down dan sambungan sel-sel otak terganggu. Dalam B Complex ada asid folik ye.

Kalau ambik B Complex, dalam tu pun ada Vitamin B6 yang berfungsi hasilkan neurotrasmitter seperti serotonin dan dopamine. Nanti kalau serotonin low, kita pun mudah jadi sepress dan tak bersemangat.

So, B Complex jangan tinggal ye!

5. Electrolyte

Electrolyte ni penting untuk kelancaran perjalanan neurotransmitter tu. Jadi, ambik performance drink untuk pastikan neurotransmitter kat otak tu berjalan lancar..

Nak terus kekal momentum bisnes? Nak sentiasa bermotivasi dan pikir positif? Cuba Set Pemikiran Positif ni ye!

Untuk mendapatkan vitamin ini, bleh hubungi Irni, atau klik je buy now kat bawah.

Bagaimana untuk mendapatkan produk shaklee?

Hubungi saya,

Irni Suhana Muhamad

014 515 7141

irnisuhana@gmail.com

Pengedar Sah Shaklee

Area COD: Jeli, Kok Lanas, Machang, Kota Bharu dan kawasan sekitar Kelantan

Pos ke seluruh Malaysia

KENAPA MESTI BELI PRODUK SHAKLEE DENGAN SAYA?

Dapatkan konsultasi ekslusif produk secara berterusan setelah anda membuat pembelian produk shaklee melalui saya.

(Visited 124 times, 1 visits today)