Vivix Shaklee merupakan produk yang dipatent untuk Shaklee, exclusive for Shaklee. Vivix merupakan satu penemuan luar biasa oleh saintis, mengandungi Resveratrol dan Polifenol tumbuhan daripada 4 bahan utama, iaitu anggur liar muscadine, lobak ungu, polygonum cupsidatum dan eldelberry eropah.

Kelebihan Vivix

1. Vivix bantu badan lebih sihat

2. Badan rasa lebih bertenaga

3. Lambat penat, stamina tinggi, sesuai untuk orang yang aktif

4. Kulit lebih cantik

5. Nampak muda, menurut kajian, sel jadi 25 tahun lebih muda

6. Bagi orang yang mempunyai penyakit seperti kencing manis, darah tinggi, stroke, buah pinggang dan lain-lain, boleh ambik vivix untuk bantu badan lebih bertenaga.

Mekanisma Tindakan Vivix Ke Atas Sel

1. Vivix membantu memperbaiki pertahanan sel

Setiap hari jika  kita mengambil makanan yang tinggi lemak dan tinggi karbohidrat, sebenarnya kita menyebabkan biological stress kepada sel badan kita. Biological stress ni tak elok untuk kesihatan sebab boleh lemahkan sistem pertahanan sel.

Bila sistem pertahanan sel kita lemah, badan kita mudah diserang penyakit. Kajian klinikal menunjukkan, pengambilan Vivix membantu biological stress akibat pemakanan kita dan meningkatkan ketahanan sel.

2. Vivix membantu sel lebih bertenaga

Dalam sel, terdapat mitokondria, iaitu tempat untuk jana tenaga bagi sel tu. Sel yang kecil tu dia ada pusat jana tenaga dia sendiri untuk bantu sel tu berfungsi dengan baik.

Kajian klinikal menunjukkan peningkatan bilangan mitkondria di dalam sel dengan pengambilan Vivix. Bayangkan lah, sel kita ni tiba-tiba upgrade pusat jana kuasa dia, ha mesti best kan. Bila sel-sel badan bertenaga, secara automatik badan kita jugak akan rasa lebih bertenaga.

3. Vivix Menggalakkan Pembaikian Sel

Dalam kajian, kandungan Vivix membantu melindungi DNA daripada rosak dan membantu dalam proses replikasi DNA. DNA ni adalah pusat kawalan genetik pada sel kita. Macam mana sel kita berfungsi, bergantung kepada arahan DNA.

Jika DNA sihat, maka sel kita juga akan sihat. Jika DNA sudah mengalami kerosakan, fungsi sel akan terjejas dan sel akan jadi makin lemah. Malah, ada sel yang jadi abnormal apabila DNA nya tak mampu lagi nak kawal sel tu.

Pengambilan vivix bantu kita lebih bertenaga.

4. Vivix Bantu Optimumkan Prestasi Sel

Pemakanan kita seharian boleh menyebabkan kepada kerosakan sel, terutama jika kita mengambil makanan yang tinggi gula. Lebihan gula ini akan bergabung dengan protein dan menyebabkan pembentukan AGE protein (Advance Glycation End-product).

AGE protein yang berlebihan boleh membawa kepada kerosakan sel dan lama kelamaan fungsi sel akan terjejas. Apabila fungsi sel terjejas, sistem badan juga akan menurun.

Vivix membantu mengelakkan pembentukan AGE protein seterusnya mengelakkan berlaku kerosakan pada sel.

 

 

 

Untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik je buy now kat bawah, atau boleh hubungi Irni terus ye.

Bagaimana untuk mendapatkan produk shaklee?

Hubungi saya,

Irni Suhana Muhamad

014 515 7141

irnisuhana@gmail.com

Pengedar Sah Shaklee

Area COD: Jeli, Kok Lanas, Machang, Kota Bharu dan kawasan sekitar Kelantan

Pos ke seluruh Malaysia

Dapatkan konsultasi ekslusif produk secara berterusan setelah anda membuat pembelian produk shaklee melalui saya.

(Visited 329 times, 1 visits today)