Alahan teruk semasa mengandung pasti buat ibu susah hati. Bayi dalam kandungan perlukan nutrien yang cukup, tapi ibu pulak tak selera makan dan muntah-muntah. Ibu sendiri pun akan jadi penat. Lebih teruk lagi, ada ibu yang terpaksa masuk hospital akibat muntah-muntah dan tak lalu makan.

Jadi, apa vitamin yang ibu perlukan?

Antara penawar semulajadi yang membantu mengurangkan alahan teruk semasa mengandung adalah pengambilan pyridoxine atau vitamin B6,  magnesium,  probiotik dan, halia dan daun pudina. Boleh klik SINI untuk tengok punca alahan dan penawar semulajadi.

Vitamin Untuk Mengurangkan Alahan Teruk Semasa Mengandung

1. Vitalea

Sejenis multivitamin membantu melengkapkan keperluan nutrisi. Apabila badan mendapat keperluan nutrisi yang cukup, badan akan jadi lebih kuat.

2. B Complex

Mempunyai komponen vitamin B. Salah satu komponen B Complex adalah vitamin B6 yang boleh membantu mengurangkan alahan.

3. Vita C

Membantu penyerapan zat besi dalam Vitalea. Apabila badan mendapat zat besi yang cukup, ini dapat membantu pembentukan sel darah merah. Sel darah merah yang cukup membantu sel-sel badan mendapat oksigen yang cukup.

4. Ostematrix

Kaya dengan Kalsium, dilengkapi dengan vitamin D dan magnesium. Magnesium membantu mengurangkan alahan.

5. Mealshakes

Mealshakes boleh bagi tenaga segera, terutama jika kita takde selera makan. Mealshakes juga mengandungi prebiotik yang bagus untuk kesihatan usus.

6. Performance drink

Performance drink ni dia macam air isotonik, tapi tak de gas. Dalam performance drink jugak ada elektrolit yang bantu stabilkan badan. Rasa dia oren, memang sedap minum masa sejuk-sejuk. Kalau ibu-ibu asyik muntah, bagus lah minum performance drink ni untuk elak dehydrated.

7. Peppermint Ginger Plus

Mengandungi daun pudina dan halia. Bagus untuk penghadaman dan untuk keluarkan angin dalam badan.

Untuk dapatkan vitamin bagi kurangkan alahan teruk semasa mengandung ni, ibu-ibu boleh klik buy now kat bawah ni, atau boleh hubungi Irni terus ye.

Bagaimana untuk mendapatkan produk Shaklee?

Hubungi saya,

Irni Suhana Muhamad

014 515 7141

irnisuhana@gmail.com

Pengedar Sah Shaklee

Area COD: Jeli, Kok Lanas, Machang, Kota Bharu dan kawasan sekitar Kelantan

Pos ke seluruh Malaysia

Dapatkan konsultasi ekslusif produk secara berterusan setelah anda membuat pembelian produk Shaklee melalui saya

(Visited 295 times, 1 visits today)