Anak mana yang tak nak tengok mak ayah sihat kan. Tambah-tambah kalau mak ayah jauh dari mata,  lagi la hati sedih memikirkan mereka tambahan jika mereka sakit. Mak ayah orang yang besarkan kita dari kecil,  terlalu banyak jasa mereka untuk kita.

 

Jika anda sedang mencari vitamin orang tua yang mudah ditelan, Irni recommend supaya cuba Vivix. Mak Irni sendiri ambil Vivix untuk lebih bertenaga. Memang mak cakap bila ambil Vivix,  badan rasa bertenaga, sembelit pun takde bila ambik Vivix.

Tambah-tambah mak Irni ni ada kencing manis. Memang mudah letih,  bila ambil Vivix tu,  tahan la sikit rasa letihnya. Boleh la bergerak aktif pergi ke masjid belajar mengaji,  belajar bahasa arab dan macam-macam la aktiviti mak.

Irni & Mak 🙂

Kelebihan Vivix Sebagai Vitamin Orang Tua

✅ Mudah dimakan. Cuma sesudu teh setiap hari. Rasanya pun sedap,  masam-masam gitu.

✅ Bantu mak ayah lebih bertenaga

✅ Hilangkan sakit lutut dan lenguh2 badan

✅ Hilangkan masalah sembelit

✅ Bantu mata lebih selesa dan tak kering

✅ Kulit jadi lebih cantik

Jom tengok pengalaman orang yang pernah makan Vivix:

Ayah lebih cergas bila ambik Vivix

 

Cari ayah yang umur 70 tahun takde, rupanye keluar berjalan ke taman dah.

Rasa kesan positif pada badan setelah ambik Vivix 3 minggu

 

Tak sakit lutut dah bila nak rukuk sembahyang. Berat pun makin turun sebab sebelum ni badan jenis besar.

Sebelum ni mama selalu kebas dan sesak nafas, sekarang dah beransur pulih. Eh, jeragat mama pun dah takde?

Jika anda sedang mencari vitamin orang tua yang mudah dimakan, boleh cuba Vivix ni ye.

Klik SINI untuk lihat bagaimana Vivix bertindak dan jadikan kita lebih sihat.

Duit boleh dicari, tapi nikmat kesihatan orang tua kita tak ternilai harganya. Semoga mak ayah kita dikurniakan kesihatan yang baik. Semoga mereka dapat tua dengan sihat.

Cepat hubungi Irni untuk dapatkan Vivix ni ye. Sempena bulan November 2017, promosi Vivix sedang berlangsung.

Klik untuk whatsapp Irni –>  whatsapp Vivix

Bagaimana untuk mendapatkan produk shaklee?

Hubungi saya,

Irni Suhana Muhamad

014 515 7141

irnisuhana@gmail.com

Pengedar Sah Shaklee

Area COD: Jeli, Kok Lanas, Machang, Kota Bharu dan kawasan sekitar Kelantan

Dapatkan konsultasi ekslusif produk secara berterusan setelah anda membuat pembelian produk shaklee melalui saya.

 

 

(Visited 70 times, 1 visits today)