Cara Menghilangkan Gastrik Dengan Vitamin

Ada orang yang sakit berguling-guling bila kena serangan gastrik. Bila lambat makan,  salah makan ke,  gastrik mula menyerang.

Perkongsian dari seorang kawan yang ade gastrik:

Dah 10 tahun saya ada gastrik. Dan, ada satu hari tu, gastrik datang menyerang. YaAllah, sakit sangat menahan sakit. Rasa badan ni dah macam udang, merengkok kesakitan 😣

Selalunya, saya ambik ubat gastrik, 5 hari baru hilang gastrik saya tu. Punya lah teruk penderitaan gastrik saya ni.

-Puan X-

Adakah anda pun sama macam kawan Irni ni? Bila sakit gastrik, makan ubat,  dan nanti lain kali,  gastrik tu menyerang lagi. Seolah-olah tak berakhir masalah ni.

Jom tengok,  apa vitamin yang boleh mambantu menghilangkan gastrik.

Cara Menghilangkan Gastrik Dengan Vitamin

Untuk menghilangkan gastrik, anda boleh ambik:

Energizing Soy Protein (ESP) :

ESP bersifat alkali dan meneutralkan asid dalam perut. ESP juga membekalkan protein dan asid amino yang boleh membantu membina dan mebaiki sel dinding perut yang terhakis akibat rembesan asid yang berlebihan.

B Complex:

B Complex membantu menukarkan makanan kepada tenaga. B Complex juga bagus untuk kesihatan saraf dan mengurangkan rasa sakit.

Ostematrix:

Mengandungi magnesium yang membantu mengelakkan pedih ulu hati pada pesakit gastrik.

Peppermint Ginger Plus:

Buang angin dalam badan dan beri keselesaan pada perut.

Jom tengok perkongsian akak ni yang dah sembuh dari gastrik setelah 10 tahun gastrik.

Jika anda berminat untuk menghilangkan masalah gastrik anda dengan cara selamat menggunakan vitamin,  boleh hubungi Irni ye.

Bagaimana untuk mendapatkan produk shaklee?

Hubungi saya,

Irni Suhana Muhamad

014 515 7141 –> klik SINI untuk whatsapp

irnisuhana@gmail.com

Pengedar Sah Shaklee

Area COD: Jeli, Kok Lanas, Machang, Kota Bharu dan kawasan sekitar Kelantan

Dapatkan konsultasi ekslusif produk secara berterusan setelah anda membuat pembelian produk shaklee dengan saya

(Visited 14 times, 1 visits today)

You May Also Like

About the Author: Irni Suhana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge