Assalamualaikum wbt

Teringat kecik-kecik dulu kan, mak ayah jaga kita dengan begitu baik sekali. Kalau nak dihitung perngorbanan mereka, alamat nya memang tak terhitung kan. Pengorbanan yang sebenarnya tak mampu pun nak dibalas dengan wang ringgit.

Apa pun, bukan wang ringgit yang mereka harapkan, tapi perhatian daripada kita. Namun sebagai anak, kita wajib bagi duit kat mak ayah. Kalau mereka tak de duit, mereka takkan mintak pun dari kita. Jadi, tanggungjawab kita lah untuk bagi duit kepada mereka.

Pada usia emas mereka, mereka juga pasti inginkan kesihatan yang baik. Kesihatan yang baik untuk bebas bergerak ke sana ke mari. Boleh pergi masjid, boleh pergi belajar agama dan yang penting jugak, boleh bermain dengan cucu-cucu.

Nikmat kesihatan itu memang tak tergambar. Walau duit banyak, tapi kalau badan tak sihat pun tak de guna jugak kan.

Ha, inilah dia Amazing Golden Set Shaklee. Set ni memang khas untuk diberi kepada warga emas bagi mendapatkan penuaan yang sihat dan menghilangkan sakit-sakit badan.

Set ini terdiri daripada:

1. Vivix

Vivix ni memang product premium daripada shaklee dan menjadi kegemaran kepada ramai orang. Vivix terbukti berkesan untuk membaiki kerosakan sel dari peringkat DNA lagi. DNA yang rosak akan dibaiki dan menghasilkan sel yang lebih sihat. Vivix juga menggalakkan penuaan secara sihat.

Pengambilan Vivix membuatkan badan mak ayah lebih bertenaga dan sihat. Sakit badan dan lenguh2 pun boleh hilang. Kalau mak ayah ada penyakit kencing manis ke, darah tinggi ke, lagi la wajib ambik vivix ni. Vivix bantu badan jadi lebih kuat dan menentang penyakit tu. Wajib ambil Vivix!

2. Energizing Soy Protein (ESP)

ESP ni sangat bagus diambil untuk memberi tenaga kepada mereka. Tambahan pula ada yang tak lalu makan kan, so bila ambil ESP, dapatlah jugak bagi tenaga untuk mereka. ESP ni bagus diambil kerana mempunyai indeks glisemiks rendah dan sangat sesuai diambil oleh pesakit kencing manis.

3. Vitalea

Vitalea ni adalah sejenis multivitamin. Vitalea mampu membekalkan segala nutrien yang diperlukan oleh badan. Apabila badan mak ayah dapat nutrien dan zat yang cukup, badan mereka akan jadi lebih kuat dan sihat. Di samping tu, bila badan cukup zat ni, mestilah lebih bertenaga kan 🙂

4. Omega Guard

Selalunya bila makin berusia, orang tua cenderung untuk ada darah tinggi sebab salur darah mereka makin kecik. Jadi, elok sangatlah bagi omega ini untuk cairkan darah bagi darah mengalir dengan baik. Omega ni jugak anti radang yang baik. Jaid, kalau mak ayah sakit lutut ke elok sangat lah bagi makan omega ni.

5. Ostematrix

Ostematrix ni kaya dengan kalsium, magnesium dan vitamin D. vitamin D tu membantu penyerapan kalsium dengan lebih optimum ke dalam badan. Penting sangat untuk mak ayah kita ni ambil ostematrix untuk elakkan tulang rapuh atau osteoporosis. Di samping itu, ostematrix juga bantu hilangkan lenguh-lenguh badan.

Yang best jugak, ostematrix ni boleh membantu proses nak membuang. Ada warga emas yang jadi sembelit bila nak membuang kan, jadi bila kita bagi ostematrix ni, insyaAllah proses pembuangan berlaku dengan lancar.

Jadi, jika anda tercari-cari hadiah terbaik ini, anda bolehlah hubungi Irni.

Ha, berita baik jugak, anda akan dapat kelebihan free membership bila ambil set ni tau. Tunggu apa lagi, hubungi Irni sekarang 🙂

Bagaimana untuk mendapatkan produk shaklee?

Hubungi saya,

Irni Suhana Muhamad

014 515 7141 –> klik SINI untuk whatsapp

irnisuhana@gmail.com

Pengedar Sah Shaklee

Area COD: Jeli, Kok Lanas, Machang, Kota Bharu dan kawasan sekitar Kelantan

Dapatkan konsultasi ekslusif produk secara berterusan setelah anda membuat pembelian produk shaklee dengan saya

(Visited 32 times, 1 visits today)