Miliki Kulit Idaman Dengan Set Gorgeous Shaklee @ Set Gojes Shaklee

Assalamualaikum wbt

Wanita semua nak cantik kan.. Tipu lah kalau ade yang tak suka nampak cantik kan..hehe,. Tambah-tambah kalau si dia puji, lagi la kembang kan 😉

Cantik memanglah subjektif. Tapi, bila ada kulit yang licin dan halus, kita pun akan rasa lebih yakin untuk berhadapan dengan orang kan. At least sedap mata mata memandang.

Set Gojes Shaklee terdiri daripada:

1. Energizing Soy Protein (ESP)

ESP ni diperbuat daripada non gmo soy yang mampu memberikan tenaga berpanjangan kepada kita. ESP ni juga kaya dengan protein. Jadi, sel-sel baru yang tumbuh akan lebih berkualiti dan cantik kerana mendapat protein yang berkualiti dan mencukupi. Kulit akan menjadi lebih halus dan muka akan jadi lebih ceria sebab kita sentiasa bertenaga.

2. Vitalea

Vitalea ni adalah sejenis multivitamin. Sangat penting untuk kita mengambil Vitalea bagi mencukupkan keperluan nutrien badan. Apabila badan mendapat vitamin yang cukup, badan akan jadi lebih sihat. Sel kita yang baru tumbuh dah cantik setelah ambil ESP tu, ditambah pula dengan pemberian zat yang cukup kepada sel, kulit akan jadi lebih cantik. Disamping mendapat kulit yang cantik, badan juga akan jadi legih sihat dan susah dijangkiti penyakit.

3. Vitamin C

Vitamin C membantu penghasilan kolagen semulajadi badan. Kulit akan menjadi lebih cerah dan tegang. Vitamin C juga kaya dengan antioksidan. antioksidan ni dapat menyingkirkan radikal bebas dalam badan dan membuatkan kita lebih awet muda. Pengambilan vitamin C yang konsisten memang boleh mencantikkan kulit dan membuatkan kita kekal gojes 🙂

4. GLA Complex

Wanita dan hormon memang tak dapat dipisahkan. Bad mood masa nak datang bulan la, naik jerawat la dan macam2 lagi yang dikaitkan dengan hormon wanita. Sebab itu sangat penting untuk wanita ambil GLA bagi mengawal hormon dalam badan. Pengambilan GLA mampu mengawal hormon dalam badan.

badan menyebabkan jerawat hilang, kulit makin cantik dan tak de la asyik bad mood sepanjang masa kan. Muka yang ceria mesti lah akan nampak cantik kan 🙂

Sape yang nak gojes dan bertambah-tambah gojes tu, bolehlah hubungi Irni.

Irni (SID 1085099)

014 515 7141

(Visited 5 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge