Seharian penat bekerja, badan mula rasa letih. Balik rumah, bukan boleh terus tidur, pasti ada tanggungjawab lain yang perlu dilaksanakan tambah-tambah lagi kalau dah ada anak kan.

Memang kita tahu, makan vitamin boleh buat badan lagi kuat, badan lagi bertenaga, tapi nak pilih yang mana?? Yang mana paling bagus? Kalau anda sedang tercari-cari vitamin untuk atasi lesu badan, Irni syorkan anda ambik CoQ Trol Plus.

ni la dia CoQ Trol Plus

Meh Irni cerita sedikit mengenai CoQ Trol Plus ni. Dalam CoQ Trol Plus ni, dia ada Coenzyme Q10 (CoQ10), Resveratrol dan Tocopherol. Coenzyme Q10 atau CoQ 10 ni memang dah ada dalam badan kita dan sejenis nutrisi larut lemak yang sangat penting untuk badan kita.

CoQ10 ni banyak terdapat dalam mitokondria. Mitokondria ni adalah tempat jana tenaga bagi sel. Jadi, bila kita ambik  CoQ10 yang cukup, ibarat nye, kita menambah bilangan pekerja dalam kilang tempat hasil tenaga dalam sel kita tu.

Kehadiran resveratrol dalam CoQ Trol Plus ni pulak bantu tingkatkan bilangan mitokondria dalam sel kita tu. Ibaratnya macam kita tambah kilang tempat buat tenaga tu.

Bayangkan dengan hanya pengambilan vitamin, kita boleh bantu sel kita dengan menghasilkan lebih banyak kilang tenaga dan menambah pekerja pada kilang tenaga tu. Pasti hasilnya lebih baik dan badan kita akan jadi lebih bertenaga.

Ingat lagi tak masa belajar sains dulu tentang sistem badan , bermula dari Sel –> Tisu –> Organ –> Sistem. Bila sel badan bertenaga, tisu-tisu akan dapat bekerja dengan lebih baik, menghasilkan organ yang lebih aktif dan sistem badan pun akan berjalan dengan baik. Segalanya bermula dari sel.

Jadi, jika anda sedang tercari-cari vitamin untuk tenaga ni, boleh hubungi Irni ye. Boleh terus klik buy now di bawah atau boleh hubungi Irni ye.

Hubungi saya,

Irni Suhana Muhamad

014 515 7141 –> klik SINI untuk whatsapp

irnisuhana@gmail.com

Pengedar Sah Shaklee

Area COD: Jeli, Kok Lanas, Machang, Kota Bharu dan kawasan sekitar Kelantan

 

(Visited 44 times, 1 visits today)