Sembelit lepas bersalin memang menyiksakan tambah-tambah jika ada jahitan. Ibu terpaksa menghabiskan masa yang lama di tandas dan menahan sakit sembelit.

Memang ada yang sembelit teruk sampai serik nak bersalin. Sama macam Puan Khadeejah ni,  sampai serik nak bersalin sebab takut nak hadapi sembelit tu.

 

Jika anda mengalami masalah yang sama,  anda boleh cuba pelembut najis Ostematrix. Ostematrix ni seperti julap lembut yang boleh bantu mudahkan proses buang air besar.

Ostematrix Shaklee mengandungi magnesium yang membantu pergerakan pada dinding usus besar dan membolehkan najis berjalan lancar.

Magnesium juga bertindak sebagai laksatif ringan dan bantu kekalkan air dalam usus. Pembuangan akan menjadi lancar.

Jom tengok pengalaman orang lain yang dah makan ostematrix ni.

 

 

Jom dapatkan sekarang. Klik je buy now kat bawah atau boleh terus hubungi Irni ye.

Hubungi saya,

Irni Suhana Muhamad

014 515 7141 –> klik SINI untuk whatsapp

irnisuhana@gmail.com

Pengedar Sah Shaklee

Area COD: Jeli, Kok Lanas, Machang, Kota Bharu dan kawasan sekitar Kelantan

Pos ke seluruh Malaysia

 

(Visited 14 times, 1 visits today)