wahhh best sangat rasa muka lepas bermasker. Irni buat masker vitamin C Shaklee.

Cara buat masker vitamin C

Sebelum pakai masker, boleh cuci muka dengan pencuci muka dan lap kering muka.

1. Patahkan dua vitamin C.

2. Guna satu bahagian je,  satu bahagian lagi simpan dalam bekas kedap udara.

3. Campurkan air sikit dan hancurkan pakai tangan je.

4. Sapu pada muka.

5. Tunggu masker kering kat muka dalam setengah jam.

6. Cuci masker kat muka tu.

Dah siap,  tak perlu nak beli masker dah,  hehe.

Kebaikan masker vitamin C

✅ Aktifkan kolagen pada kulit,  kulit akan nampak lebih gebu

✅ Kecutkan jerawat

✅ Kulit makin cerah dan sihat

Jom la,  kita cuba buat. Nak beli vitamin C ni? Ha jimat sangat uols. Cuma Rm97.50, ada 180 tablets. Contact je Irni k. 0145157141

(Visited 7 times, 1 visits today)