Wow sangat ganjaran yang Shaklee tawarkan ni. Shaklee menawarkan ganjaran kepada pengedarnya yang berjaya dalam mengembangkan perniagaan, iaitu bukan sahaja dari segi sales, tetapi juga dari segi perkembangan kumpulan. Shaklee menawarkan 3 jenis ganjaran kepda setiap pengedar, iaitu:

C- Cash

C- Car

C- Convention

Ganjaran cash ni, Shaklee bagi dalam bentuk bonus, iaitu wang yang akan dimasukkan ke dalam akaun kita pada setiap 15hb. Bagi yang sudah bergelar leader, iaitu bermula dengan Supervisor, Shaklee tawarkan ganjaran Car dan Covention. Bagi Car ni, shaklee bukan bagi kereta, tapi shaklee bagi duit minyak, iaitu bonsu dalam bentung wang. Jumlah car bonus ni bergantung kepada prestasi jualan dan prestasi kumpulan kita.

Makin kuat kita keje, makin banyak lah car bonus yang kita boleh dapat. Dan,untuk ganjaran seterusnya adalah Convention, iaitu percutian mewah yang ditaja sepenuhnya dari Shaklee. Dari beg ke duit poket pun Shaklee taja lagi. Kita pergi bawak diri dan bawak baju je. Kat sana, segala penginapan dan makanan disediakan. Nak shopping, Shaklee dah bagi duit poket dah. Tourist guide terbaik juga yang akan guide kita. Shaklee sentiasa pilih yang terbaik untuk menghargai leader mereka yang telah bekerja keras.

Ok, back to topic, Irni nak cerita tentang ganjaran percutian mewah Shaklee bagi cycle ni yang mana dijadualkan tahun depan la kita akan pergi. Untuk regional trip, kita akan pergi ke Phuket.

Percutian ke Phuket ini adalah selama 4 hari 3 malam.

Percutian yang ke dua, iaitu percutian antarabangsa, kita boleh pilih sama ada nak pegi ke Las Vegas atau nak pegi umrah dengan Shaklee secara percuma.

Percutian ke Las Vegas ini adalah selama 9 hari 8 malam. Kita juga bakal berpeluang untuk menghadiri Shaklee Global Coference 2019 di Las Vegas. Jom rebut peluang untuk bagi rewards kat diri sendiri. Kita keje kuat-kuat, nanti kita rewards diri kita dengan percutian mewah.

Jika anda belum mendaftar sebagai pengedar shaklee, anda boleh hubungi Irni untuk sebarang pertanyaan dan pendaftaran. Jom kita jana income sama-sama.

Love,

Irni Suhana

Pengedar Bebas Shaklee (SID 1085099)

014 515 7141

irnisuhana@gmail.com

(Visited 159 times, 1 visits today)