Kitaran haid yang tidak teratur membuatkan seorang wanita itu sukar untuk mengira waktu subur. Bagi pasangan yang sedang merancang untuk hamil, pengiraan waktu subur penting bagi memudahkan persenyawaan ovum dan sperma.

Bagi anda yang mengalami masalah haid tidak teratur, anda perlu berjumpa doktor terlebih dahulu untuk memastikan anda tiada masalah kesihatan. Jika tiada masalah kesihatan, anda boleh cuba produk Shaklee untuk membantu kembalikan kitaran haid yang normal.

Produk Mengatasi Masalah Haid Tidak Teratur

1. GLA Complex

GLA Complex mengandungi minyak borage, minyak bunga matahari dan Vitamin E. GLA Complex merupakan kombinasi minyak borang yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan Vitamin E. GLA Complex membantu menyeimbangkan hormon dalam badan. dan membantu masalah haid tidak teratur.

2. Alfalfa Complex

Alfalfa merupakan raja segala tumbuhan kerana kebolehan akarnya yang tunjang ke dalam, sejauh 6 meter untuk menyerap segala mineral dalam tanah. ALfalfa Complex bertindak seperti kacip fatimah dan dikenali sebagai jamu moden. Alfalfa Complex juga membantu masalah haid tidak teratur.

3. Vivix

Vivix iaitu sejenis minuman botanikal yang kaya dengan antioksidan membantu membaiki kerosakan sel. Sel yang rosak akan dibaiki dan mengembalikan kesihatan sel. Sel yang sihat akan dapat berfungsi dengan baik.

Jika anda berminat untuk mendapatkan vitamin bagi mengatasi masalah haid tidak teratur ini, boleh hubungi Irni ye!

 

Irni 0145157141

(Visited 43 times, 1 visits today)