1. Alfalfa Complex Shaklee diperbuat daripada apa?

Alfalfa Complex Shaklee diperbuat daripada daun alfalfa atau nama saintifiknya medicago sativa. Ia ditanam secara organik, maksud nye tanpa pestisid dan menggunakan baja organik, bukan baja kimia.

Kalau nak tau, akar pokok afalfa ni boleh capai sampai 6m ke dalam bumi. Bayangkan, betapa jauhnya akar ni boleh masuk ke dalam untuk serap segala nutrien dalam tanah tu. Mungkin sebab tu kot alfalfa ni digelar raja segala tumbuhan.

Selalunya, pokok alfalfa ni ambil masa selama 2 tahun untuk matang. Daun yang matang kaya dengan klorofil. Daun-daun dikeringkan menggunakan udara secara semulajadi supaya zat dia tak hilang.

2. Apa kelebihan Alfalfa Complex Shaklee?

Sebenarnya ada banyak kelebihan alfalfa ni. Salah satu yg terkenal adalah jamu moden untuk wanita. Wanita disarankan untuk mengambil alfalfa complex kerana ia membantu menyeimbangkan hormon dan sistem reproduktif wanita.

Alfalfa Complex juga mengurangkan masalah keputihan dan vagina berbau. Selain itu, alfalfa complex membantu meningkatkan libido wanita di samping berfungsi sebagai perapat.

Alfalfa jugak dapat melegakan keletihan. Almaklumlah wanita ni dah macam superwoman, macam-macam benda nak kene buat kan. So, bila ambil alfalfa ni kita lebih bertenaga dan tak lesu je.

Bagus jugak kita ambil alfalfa ni sebab dia bantu buang toksin dari badan kita. Alfalfa jugak bantu buang lemak dan kolestrol dari badan. Jadi, kita akan jadi lebih sihat dan muka pun akan jadi lebih berseri-seri 😉

3. Berapa harganya ni?
Sebotol kecil mengandungi 330 tablet adalah RM 57.50 sahaja. Bagi saiz besar 700 tablet adalah RM102.50. Kalau beli botol besar dapat lagi jimatlah sebab lagi banyak.

Kalau berminat, hubungi Irni 014 515 7141

(Visited 3 times, 1 visits today)