Anda sedang tercari-cari skincare terbaik? Pening tak tahu nak pilih yang mana? Yang penting anda nak yang berkesan dan selamat untuk kulit?

Ya, anda berada pada page yang betul. Teruskan pembacaan anda. Inilah dia skincare paling viral kerana telah memberi harapan baru pada wanita untuk mempunyai kulit cantik secara semulajadi. Youth Skincare!

 

Produk Penjagaan Kulit Muka Youth diformulasikan dari bahan semulajadi tanpa sebarang bahan kimia. Youth telah menjalani 8 tahun kajian sebelum dipasarkan di pasaran. Youth di formulasikan daripada:

Anggur Muscadine

Polifenol daripada anggur muscadine dapat melindungi dan membaiki DNA sel kulit kita dan menghalang daripada kerosakan struktur kolagen & elastin kulit.

Lotus Japonicus

Gabungan Youth Complex dan Lotus Japonicus mengaktifkan protein untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen dan fibrilin. Gabungan antara Youth Complex dengan Lotus Japonicus dan Ekstrak Schisandra Chinensis membantu bagi nutrien dan tenaga pada kulit.

Ekstrak Apple Stem Cell

Kajian menunjukkan ekstrak apple stem cell mengaktifkan dan mempercepatkan proses pembaharuan sel kulit baru untuk kulit kelihatan lebih muda. Ia juga bantu baiki tisu kulit supaya kulit kelihatan lebih berseri.

Ekstrak Schisandra Chinensis Fruit 

Schisandra Chinensis ni adalah sejenis herba yang biasa diguna di China, Jepun dan Korea untuk melegakan kerengsangan kulit dan melegakan kegatalan kulit. Ekstrak buah ini membuatkan kulit mendapat vitamin dan antioksidan.

Vital Repair Complex

Vital Repair Complex ini telah dipatentkan teknologinya dan membekalkan antioksidan dan vitamin untuk menghalang kerosakan pada kulit dan menggalakkan pertumbuhan sel kulit baru.

Tengok bahan-bahan dalam Youth memang premium kan. Memang semua daripada tumbuh-tumbuhan. Jom kita tengok macam mana kesan pada muka anda bila pakai Youth.

Bulan ni anda boleh dapat Radiance C+E yang bernilai RM412 secara percuma! Dapatkan sekarang.

Boleh terus whatsapp Irni segera sebelum promosi ni tamat 014  515 7141.

(Visited 134 times, 1 visits today)