Jeragat ni tak bahaya, tapi kalau dah ada kat muka, hilang la sikit seri muka. Nampak bertompok-tompok je muka. Kenapa orang Asia macam kita ni pun boleh naik jeragat?

Salah satu punca nya adalah disebabkan oleh kita banyak terdedah kepada cahaya matahari. Nak tak nak, memang kena pakai krim yang ada perlindungan matahari.

Kita perlu pakai pelindung matahari pada muka supaya dapat tapis sinar UV. Sinar UV boleh merosakkan kulit dan boleh menyebabkan pigmentasi.

Jom tengok video live Irni, perlu ke kita pakai sunblock?

Selain daripada tu, kita boleh pakai krim yang mengandungi retinol. Krim yg mengandungi retinol ini boleh bantu pudarkan pigmentasi. Tapi, pilih lah krim retinol yang bersumberkan bahan semulajadi, bukan dari bahan kimia.

Sapu krim yang mengandungi antioksidan dan makan vitamin yg mengandungi antioksidan. Antioksidan bantu pudarkan jeragat dan hilangkan radikal bebas dalam badan.

Trending kini, Skincare Youth yg diperbuat dari bahan semulajadi, 100% vegan yang terbukti boleh hilangkan jeragat.

Jeragat pada pipi pudar dan kulit nampak lebih muda


Jeragat makin pudar


Jeragat belum pudar masa hari ke6 tapi muka dah nampak moist


Jeragat dah makin pudar


Jika anda ingin jadi sebahagian dari trending yang boleh hilangkan jeragat ini, jom dapatkan segera!

Hubungi Irni 014-515 7141, irnisuhana@gmail.com

(Visited 6 times, 1 visits today)