Kenali Jenis Kulit

Kulit kering: kulit rasa tegang Kulit normal: kulit tiada rasa tegang dan tiada lebihan minyak pada muka Kulit kombinasi: kulit berminyak pada T-zon dan tempat lain tak berminyak Kulit berminyak: kulit terasa berminyak pada seluruh muka Skincare Yang Sesuai Untuk...

Produk Untuk Kulit Berminyak

Anda kulit jenis apa? Jom tengok tanda-tanda jika anda mengalami kulit berminyak. Muka sentiasa nampak berminyakKalau letak foundation kat muka, rasa macam tebal je foundation tu walaupun just sapuan nipisRasa tak selesa bila sentuh muka sendiri sebab rasa...

Peluang Bisnes Online

Zaman sekarang ni sangat mudah untuk mencari duit tambahan. Anda hanya perlu ada handphone di tangan, peluang untuk berniaga insyaAllah ada. Asal anda ada niat dan kesungguhan, pasti akan jadi. Bangkit Berniaga 2019! Jom sertai Irni untuk program bangkit berniaga...

Toner Untuk Kulit Sensitif

Muka nampak bersih, tapi hakikat nye, hmmm tu dia, hitam tisu tu 😂 Puas hati guna toner Youth ni, bersih je rasa muka. Blackhead whitehead semua dia sapu sekali. Dulu Irni jenis x berapa rajin nak pakai toner. Rasa macam membazir je beli toner sebab mesti tak habis....

Vitamin Kesihatan Sel

Kelas dengan nutrionist Shaklee Puan Sarah petang ni. Belajar pasal polifenol tumbuhan dalam Vivix. Setiap hari badan kita hasilkan radikal bebas. Salah satunya kalau kita stress, ha makin tinggi radikal bebas dalam badan tu. Sebab tu orang yg selalu stress mudah...