Keistimewaan ESP Shaklee

Tadi minum air soya dalam kotak, terus rasa macam nak berangin je, asyik sendawa angin je. Beza sangat dengan kalau ambik soya ESP. ESP ni daripada soya..ade orang takut nak ambik esp sebab takut nak amik soya, sebab macam2 cerita buruk pasal soya..tapi, sebenar nye...

Amalkan Gaya Hidup Sihat

Irni tengok sekarang ni macam ramai je yang kena kencing manis pada usia muda. Umur baru 30 an dah kena kencing manis. Kalau dulu, selalu kita dengar orang tua2 je? Kenapa agaknye? Takkan sebab genetik je kot? Kalau Irni g kedai kat area yg Irni duduk, memang susah...

Cara Mengawal Protein Dalam Urine

Air kencing yang normal sepatutnya tidak mengandungi protein. Air kencing berbuih adalah salah satu tanda kencing anda tidak normal dan mengandungi protein. Jadi, bagaimana cara untuk mengawal protein dalam urine ni? Cara Mengawal Protein Dalam Urine Kenalpasti sebab...

Pengalaman Ke IMKK

Bila tengok gambar ni tadi,  Irni tiba2 rasa rindu kat Dr Azizan Osman (DAO).  Irni dah join 3x IMKK. Setiap kali tengok DAO,  walau dari jauh,  mesti rasa macam nak nangis,  rasa rindu sangat. Ha macam tu la kuatnya aura DAO. Bila duduk dalam dewan,  rasa lain macam...