5 Tips Turunkan Kolesterol Secara Semulajadi

Pemakanan sangat mempengaruhi tahap kesihatan kita. Makanan di Malaysia memang tidak dapat lari daripada kolesterol. Jadi, bagaimana nak turunkan kolesterol dalam darah? Di sini Irni nak kongsikan tips turunkan kolesterol. Jika anda serius nak turunkan kolesterol,...

Turunkan Kolesterol Dengan Set Kolesterol Shaklee

Pemakanan seharian kita banyak melibatkan makanan berkolesterol seperti makanan bergoreng, makanan berlemak dan bersantan. Kolesterol memang diperlukan untuk sistem badan, namun hanya kolestreol baik yang diperlukan. Makan makanan yang berkolesterol setiap hari...

Penyakit Degenarasi Makular Akibat Penuaan

Makular ni adalah pusat penglihatan. Jika berlaku sebarang kerosakan pada bahagian makular,  pandangan akan terganggu. Masalah pada makular boleh berlaku akibat dari proses penuaan. Walaupun proses ini adalah normal mengikut usia,  namun apabila seseorang mempunyai...

Kidszoona Aeon Mall Kota Bharu

Memang syurga la bagi kanak-kanak kalau datang sini. Memang banyak mainan. Nak berlari pun luas. Irni lebih suka bawak anak main kat kidszoona Aeon Mall ni berbanding Tesco dan KB Mall sebab kat sini memang luas. Puas hati main. Hehe Aeon Mall pun selesa sebab setiap...

Peluang Bisnes Shaklee

Hai Assalamualaikum semua. Saya Irni, founder Success Legacy. Ade tak yang sedang tercari2 nak berniaga apa? Dah buat tu, buat ni, tapi tak bertahan lama. Nak tak, buat satu bisnes yang boleh diwarisi sampai anak cucu? Bisnes shaklee ni stabil sebab company dia...