Kelebihan B Complex Shaklee

B Complex Shaklee lengkap dengan 8 jenis vitamin B. Pengambilan vitamin B yang cukup sangat penting untuk kesihatan kita. Kelebihan Pengambilan B Complex Untuk ibu yang merancang hamil supaya dapat sediakan bekalan asid folik kepada bakal zigot, iaitu selepas...

5 Tips Turunkan Kolesterol Secara Semulajadi

Pemakanan sangat mempengaruhi tahap kesihatan kita. Makanan di Malaysia memang tidak dapat lari daripada kolesterol. Jadi, bagaimana nak turunkan kolesterol dalam darah? Di sini Irni nak kongsikan tips turunkan kolesterol. Jika anda serius nak turunkan kolesterol,...

Turunkan Kolesterol Dengan Set Kolesterol Shaklee

Pemakanan seharian kita banyak melibatkan makanan berkolesterol seperti makanan bergoreng, makanan berlemak dan bersantan. Kolesterol memang diperlukan untuk sistem badan, namun hanya kolestreol baik yang diperlukan. Makan makanan yang berkolesterol setiap hari...

Penyakit Degenarasi Makular Akibat Penuaan

Makular ni adalah pusat penglihatan. Jika berlaku sebarang kerosakan pada bahagian makular,  pandangan akan terganggu. Masalah pada makular boleh berlaku akibat dari proses penuaan. Walaupun proses ini adalah normal mengikut usia,  namun apabila seseorang mempunyai...

Kidszoona Aeon Mall Kota Bharu

Memang syurga la bagi kanak-kanak kalau datang sini. Memang banyak mainan. Nak berlari pun luas. Irni lebih suka bawak anak main kat kidszoona Aeon Mall ni berbanding Tesco dan KB Mall sebab kat sini memang luas. Puas hati main. Hehe Aeon Mall pun selesa sebab setiap...

Peluang Bisnes Shaklee

Hai Assalamualaikum semua. Saya Irni, founder Success Legacy. Ade tak yang sedang tercari2 nak berniaga apa? Dah buat tu, buat ni, tapi tak bertahan lama. Nak tak, buat satu bisnes yang boleh diwarisi sampai anak cucu? Bisnes shaklee ni stabil sebab company dia...

Senarai Branch Shaklee Malaysia

Jika anda ingin membuat pembelian di branch,  anda boleh mengunjungi branch shaklee berhampiran anda. Hanya mereka yang mempunyai id Shaklee sahaja yang boleh membeli di Branch Shaklee. Jika anda belum mempunyai id,  boleh hubungi Irni tentang bagaimana untuk...

Vitamin Untuk Orang Alzheimer

Masalah alzheimer selalunya terjadi kepada orang tua,  di mana mereka mula jadi lupa kepada benda yang menjadi rutin harian. Kalau setakat lupa letak kunci kereta kat mana,  lupa nama orang yang jarang jumpa,  tu belum masuk kategori alzheimer ye. Kalau orang...

Vitamin Yang Bantu Lancarkan Haid

Ada orang yang mengalami perubahan hormon menyebabkan haid tidak datang. Ada juga haid yang datang, tapi tidak mempunyai sela masa tetap, atau tak regular. Perubahan hormon ini adakalanya boleh mengganggu kualiti hidup kerana jadi mudah marah, mudah terseinggung. Jika...