Vita C Shaklee Vitamin C Terbaik

No Picture

VITAMIN C PALING BEST KAT DUNIA Vita C shaklee ni dia jenis sustained release, maksud nye dia dilepaskan secara perlahan-lahan ke dalam badan. Vitamin c kan jenis larut air, jadi macam rugi kan kalau sekali telan, semua hancur,…

Read More »

Keistimewaan Vivix Shaklee

No Picture

Keistimewaan Vivix Vivix membantu mempertahankan sel dengan menghalang radikal bebas dari rosakkan sel kita. Vivix jugak bantu elakkan penghasilan AGE protein. AGE protein ni dia boleh sebabkan kita dapat penyakit kronik. Vivix jugak bantu bagi tenaga kepada sel….

Read More »

Keistimewaan ESP Shaklee

No Picture

Tadi minum air soya dalam kotak, terus rasa macam nak berangin je, asyik sendawa angin je. Beza sangat dengan kalau ambik soya ESP. ESP ni daripada soya..ade orang takut nak ambik esp sebab takut nak amik soya, sebab…

Read More »

Amalkan Gaya Hidup Sihat

No Picture

Irni tengok sekarang ni macam ramai je yang kena kencing manis pada usia muda. Umur baru 30 an dah kena kencing manis. Kalau dulu, selalu kita dengar orang tua2 je? Kenapa agaknye? Takkan sebab genetik je kot? Kalau…

Read More »

Cara Mengawal Protein Dalam Urine

No Picture

Air kencing yang normal sepatutnya tidak mengandungi protein. Air kencing berbuih adalah salah satu tanda kencing anda tidak normal dan mengandungi protein. Jadi, bagaimana cara untuk mengawal protein dalam urine ni? Cara Mengawal Protein Dalam Urine Kenalpasti sebab…

Read More »

Cara Merawat Gout Supaya Tak Perlu Jalan Seret Kaki

No Picture

Memang sakit gout ni. Dia boleh menyerang tiba-tiba. Sendi pada ibu jari kaki boleh jadi bengkak dan merah. Nak jalan pun terpaksa seret-seret je kaki dek menahan kesakitan yang amat. Bukan orang tua je yang boleh kena gout….

Read More »

Pengalaman Ke IMKK

No Picture

Bila tengok gambar ni tadi,  Irni tiba2 rasa rindu kat Dr Azizan Osman (DAO).  Irni dah join 3x IMKK. Setiap kali tengok DAO,  walau dari jauh,  mesti rasa macam nak nangis,  rasa rindu sangat. Ha macam tu la…

Read More »

5 SEBAB KENA ADA ID SHAKLEE

No Picture

Eh korang…irni nak tanyer ni..korang dah afa id Shaklee  ke belum? Kenapa perlu nak ada id Shaklee sebab irni nak mudah kan. Korang nak dapat Shaklee korang just perlu ada fon n ada internet. Ye lah, fb perlu…

Read More »

Ubat Sakit Jantung Terbaik

No Picture

Jantung adalah antara organ terpenting dalam badan kita. Jantung berfungsi untuk mengepam darah ke seluruh badan. Dalam darah tersebut pula mengandungi oksigen untuk dibawa ke seluruh badan. Jantung yang sihat sangat penting untuk pastikan darah dapat dipam dengan…

Read More »

4 Bahan Dalam Vivix Yang Jadikan Vivix Tonik Terbaik

No Picture

Vivix Shaklee dibuat dari campuran bahan semulajadi membentuk sebatian polifenol yang berkualiti. Sebatian polifenol ini membantu menjaga kesihatan kita serta mempertahankan sel dari kerosakan akibat radikal bebas. Bahan Dalam Vivix 1. Anggur muscadine Mengandungi asid ellagic dan ellagitannins….

Read More »