Kandungan Bahan Dalam Vivix Shaklee

Orang zaman dulu2 memang terer guna sumber alam sekeliling utk buat penawar penyakit. Kalau kite zaman sekarang ni tak payah susah2 dah nak masuk hutan cari daun2.

Sainstis shaklee dah siap2 ektrak masuk botol. Tunggu kite makan je.

Vivix ni memang produk premium shaklee. Maklum la produk ni memang berkesan bantu sihatkan badan n utk penuaan yg sihat.

Dalam vivix ni ade muscadine grape. Muscadine grape ni bukan lah mcm anggur biase tu tapi saiz dia besar macam bola golf. Memang tak jumpe la kat malaysia ni kan.

Kenapa susah2 nak cari muscadine grape ni? Sebab muscadine grape ni sumber terbaik utk antioksida dan anti radang. Ia jugak ade 40x ganda lebih polifenol.

Polifenol ni bagus utk kesihatan kardiovaskular, menurunkan tahap gula dalam darah, lambatkan penuaan, cegah kanser, juga sebagai anti-virus dan anti-bakteria.

Dalam vivix jugak ade purple carrot. Dalam purple carrot ni adalah sumber vitamin A terbaik. Ia juga mengandungi anthocyanins yang membantu mengurangkan risiko penyakit jantung. Asid klogenik dalam nye pulak bantu utk kurangkan diabetes.

Selain dari tu, dalam vivix ni ade elderberry. Elderberry ni mengandungi vitamin c yg tinggi dan mampu meningkatkan imuniti badan. Selain dari tu ramuan dalam elderberry ni boleh mencegah kanser, menurunkan kolestrol, mengurangkan masalah diabetes dan meningkatkan kesihatan jantung dan ginjal.

Akhir sekali, dalam vivix ni ade japanese knotweed. Ia mengandungi kadar resveratrol yang sangat tinggu. Resveratrol ni bantu untuk melambatkan proses penuaan, merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan.

Irni sangat2 syorkan vivix ni untuk orang yang mementingkan kesihatan, orang yang nak mengurangkan komplikasi penyakit seperti kencing manis, buah pinggang, jantung, strok dan lain-lain.

Vivix ni memang bukan ubat, tapi adalah supplement yg bantu kuatkan badan kita utk lawan penyakit tu.

Buat ape duit banyak kalau badan tak sihat kan. Jom, rewards diri sendiri. Bagi yang terbaik untuk anda dan tersayang <3

Jika berminat untuk dapatkan Vivix,  boleh hubungi Irni atau klik je buy now kat bawah ni.

Bagaimana untuk mendapatkan produk shaklee?

Hubungi saya,

Irni Suhana Muhamad

014 515 7141 –> klik SINI untuk whatsapp

irnisuhana@gmail.com

Pengedar Sah Shaklee

Area COD: Jeli, Kok Lanas, Machang, Kota Bharu dan kawasan sekitar Kelantan

Dapatkan konsultasi ekslusif produk secara berterusan setelah anda membuat pembelian produk shaklee dengan saya