Set Berpantang Tanpa Jamu Untuk Ibu Moden

Assalamualaikum. Anda ibu moden yang pening nak fikir nak pilih set berpantang mana? Kalau orang dulu-dulu, waktu pantang mesti nak makan ubat akar kayu bak kata ore kelate atau jamu lah. Tak salah pun kalau nak pilih jamu. Namun, selalunya, pada awal selepas bersalin...

Cara Elak Sembelit Semasa Berpantang

Berpantang merupakan satu tempoh selepas ibu bersalin. Ada ibu yang mengalami masalah sembelit selepas bersalin. Pastinya menjadi mimpi ngeri ibu apabila hendak membuang air besar. Ibu terpaksa menghabiskan masa yang lama di tandas dan berasa sakit ketika hendak...

Persediaan Berpantang Sendiri Di Rumah

Berpantang adalah satu tempoh penting dalam hidup seorang wanita. Silap gaya, boleh jadi bentan, boleh jadi demam dan yang paling teruk, boleh jadi meroyan. Semoga kita semua dijauhkan daripada perkara sebegini. Waktu berpantang ni lah badan kita masih dalam proses...

Set Vitamin Untuk Orang Yang Sibuk

Ada orang yang sibuk kerja sampai tak sempat nak makan kan..Boleh bayangkan tak, macam mana sibuk kerja, sampai nak makan, nak penuhi keperluan tubuh sendiri pun tak sempat. Kesian kan. Memang orang yang betul-betul terpilih je boleh kerja macam ni kan. Irni teringat...