Set Vitamin Untuk Orang Yang Sibuk

Ada orang yang sibuk kerja sampai tak sempat nak makan kan..Boleh bayangkan tak, macam mana sibuk kerja, sampai nak makan, nak penuhi keperluan tubuh sendiri pun tak sempat. Kesian kan. Memang orang yang betul-betul terpilih je boleh kerja macam ni kan. Irni teringat...

Produk yang Baik Untuk Jantung

Sejak kebelakangan ini, banyak kes mengejut yang kita dengar. Asalnya sihat, tak pernah masuk hospital, tak pernah ada penyakit apa-apa, tiba-tiba kita dengar dia meninggal pulak..nauzubillah.. Siapa yang berisiko mendapat penyakit jantung mati mengejut ni? 1. Orang...

Cara Jaga Kesihatan Buah Pinggang

Ya Allah, hati ummi bagai disiat-siat saat masuk Unit Hemodialisis Hospital Tanah Merah. Masuk ke unit hemodialisis (HDU), tempat orang cuci buah pinggang buat hati ummi rasa insaf sangat. Sedih tengok diorang terpaksa jalani prosedur dialisis. Ada yang masih muda dan...