Vitamin Pra Umrah dan Haji

Ha,  sebelum pergi umrah dan haji pun kena makan vitamin??

Ya,  sebelum mengerjakan umrah dan haji,  kita dah kena start makan vitamin tau. Kalau tak percaya,  cuba tengok,  berapa langkah sehari kita kena berjalan?

Ni baru umrah tau,  kalau haji macam mana? Agak-agak, penting tak kekuatan fizikal tu?

Bayangkan bagaimana orang tua yang sakit lutut,  badan lemah terpaksa hadapi semua ni? Kesian kan..

Pengalaman Irni,  duduk di sebelah mak cik-mak cik semasa solat,  buat kita rasa kesian sangat. Nampak sukar untuk bangun duduk dan duduk antara dua solat. Namun,  dek semangat mereka yang membara,  solat tetap dibuat.  Bahkan,  semasa solat taraweh di sini,  mereka boleh buat sampai 20 rakaat.

Nampak tak,  betapa kuatnya semangat mereka.  Walaupun sakit lutut,  tapi ibadah tetap dibuat.  Jika tengok,  mereka berjalan pun,  ada yang sampai terhincut-hincut.  Jadi,  persediaan awal perlu dibuat supaya dapat fokus untuk beribadah.  Lagipun,  bukan selalu dapat datang ke tanah suci ni kan?

Cadangan Irni, sebelum ke tanah suci,  mulakan lah dengan mengambil supplement atau vitamin yang betul supaya badan lebih sihat.

Cadangan supplement atau vitamin sebelum mengerjakan ibadah umrah & haji adalah:

1. Vivix

Vivix membantu meningkatkan kesihatan badan.  Sejenis minuman botani,  campuran daripada anggur muscadine,  lobak ungu,  elderberry eropah dan polygonum cuspidatum menghasilkan tonik resveratrol yang boleh baiki sel hingga ke peringkat DNA.

Kelebihan Vivix adalah:

✅ Baiki sel yang rosak dari peringkat DNA –> Badan lebih sihat

✅ Meningkatkan pusat jana tenaga atau mitokondria sel –> badan lebih bertenaga dan lambat letih untuk beribadat

✅ Mempunyai sifat anti radang –> Bantu hilangkan masalah sakit sendi dan sakit lutut

✅ Menyokong kesihatan jantung –> Jantung sihat membantu melakukan aktiviti fizikal dengan baik

2. Nutriferon

Nutriferon adalah serbuk emas hasil campuran biji labu, biji plantago,  bunga japanese honey suckle dan bunga safflower.

Hasil kajian Dr Yushiko,  seorang pakar imunologi dari Jepun yang mengambil masa lebih 40 tahun untuk menjalankan kajian campuran bahan terbaik.

Hasilnya,  Nutriferon terhasil dan membantu meningkatkan interferon semulajadi badan. Interferon membantu sistem pertahanan badan lebih kuat dalam menentang segala serangan virus dan bakteria. Badan akan menjadi lebih kuat dan susah jatuh sakit.

3. Shaklee Collagen Powder

Shaklee Collagen Powder dibuat daripada kolagen bermutu tinggi daripada sisik ikan merah.  Kolagen Shaklee sangat mudah diserap ke dalam badan. Pengambilan kolagen dalam pembentukan sendi dan tulang yang sihat kerana 50% sendi dan tulang rawan terdiri daripada kolagen.

Kolagen inilah yang membantu mengekalkan kepadatan dan kekuatan tulang. Selepas umur 20-an, kolagen ini mula terhakis dalam tulang rawan. Jadi, pengambilan kolagen membantu tulang rawan yang sihat.

Pemgambilan kolagen boleh membantu menghilangkan sakit lutut dan sendi, insyaAllah akan memberi kesihatan yang baik semasa di tanah haram nanti.

Anda imgin membuat persediaan kesihatan sebelum mengerjakan umrah & haji? Anda boleh dapatkan vitamin ini. Boleh hubungi saya, atau buat buat pembelian terus dengan klik buy now di bawah.

Bagaimana untuk mendapatkan produk shaklee?

Hubungi saya,

Irni Suhana Muhamad

014 515 7141

irnisuhana@gmail.com

Pengedar Sah Shaklee

Area COD: Jeli, Kok Lanas, Machang, Kota Bharu dan kawasan sekitar Kelantan

Pos ke seluruh Malaysia

KENAPA MESTI BELI PRODUK SHAKLEE DENGAN SAYA?

Dapatkan konsultasi ekslusif secara berterusan setelah anda membuat pembelian produk shaklee melalui saya.