Bila tengok gambar ni tadi,  Irni tiba2 rasa rindu kat Dr Azizan Osman (DAO).  Irni dah join 3x IMKK. Setiap kali tengok DAO,  walau dari jauh,  mesti rasa macam nak nangis,  rasa rindu sangat. Ha macam tu la kuatnya aura DAO.

Bila duduk dalam dewan,  rasa lain macam semangat tu. And,  asyik rasa nak nangis. Masa pegi IMKK, banyak sangat benda baru yang Irni belajar.

Antara benda yang Irni pelajari adalah:

✅ Kita perlu ada impian jadi kita tahu hala tuju hidup kita

✅ Money is good. Kalau kita cakap duit punca persengketaan ke,  kalau cakap yg buruk2 tentang duit,  duit tak kan datang kat kita

✅Bersihkan kolam jiwa

✅ Taat kepada ibu bapa untuk dapatkan keredhaan Allah

✅Taat kepada suami dan jangan gaduh dengan suami untuk cari keberkatan hidup

✅ Kuasa visualisation

✅ Apa yg anda fikir,  apa yg anda cakap,  apa yg anda buat, semuanya adalah doa. Jadi, hati2 dengan apa yg kita fikir dan apa yg kita cakap.

✅ Amalan kerohanian

Banyak sangat sebenarnya,  tapi tu yg terlintas kat fikiran Irni sekarang.

Seminar DAO ni memang power, dari pagi sampai tengah malam dan kita tak tertido pun. Hebat kan? Padahal malam tu dh habis lewat,  tapi pagi still boleh sampai awal,  semangat punya pasal,  hehe.

Cuma yang sebenarnya,  saat paling penting adalah selepas seminar tu. Lepas seminar,  wajib apply terus apa yang DAO ajar. Kalau tak terus apply,  #silamereput la jawabnya.

Orang-orang yang berjaya lepas pegi seminar DAO tu adalah orang yang terus buat apa yang DAO ajar,  sebab tu terus dapat hasil.

Apa pun,  Irni recommend untuk sape2 yang nak pegi IMKK. Anda pasti tak menyesal,  sebab best sangat.

Sekian.

Irni

Founder of Success Legacy

 

(Visited 222 times, 1 visits today)