Haih produk baru shaklee ni semua menggugat jiwa. Hehe. Ok, meh Irni cite sikit tentang beberapa produk baru shaklee.

1. CoQ Trol

Exactly produk ni relaunched balik dengan improved formula. Dulu shaklee ade keluarkan CoQ Health. Sekarang ni di improved dengan ade lebih banyak CoQ10 dan dicampur resveratrol.

Coenzyme Q10 (CoQ10) ni memang ada dalam badan kita. Dia banyak pada jantung, otot dan kulit. Kita boleh dapat CoQ10 dari makanan dan kalau nak pastikan badan kita betul2 dapat CoQ10 yang cukup, boleh ambik CoQ Plus ni.

CoQ Trol ni bantu dapatkan jantung sihat, otot sihat dan kulit lebih cantik. CoQ Trol jugak bantu badan kita jadi lebih bertenaga. Ibarat nye bila amal makan CoQ Trol ni, dia tambah bilangan kilang hasilkan tenaga dalam sel dan tambahkna pekerja di kilang tu. So, sel lagi power ?

2. Shaklee baby

Produk penjagaan baby, ade body wash, losyen dan massage oil. Produk ni dibuat dari bahan semulajadi dengan elemen penenang seperti chamomile, lavender, sesuai untuk baby lebih lena tidur.

Produk ni jugak hipoallergic dan paediatrician tested. Lembut sangat losyen dia. Best guna sebab tak berminyak. Yang massage oil dia pun bau natural je. Sesuai untuk baby kita ?

3. Skincare Youth

Uwaaa yang ni yang dinanti-nanti. Skincare Youth ni ambik masa 8 tahun research, baru keluar produk ni. Can u imagine, lame tu baru keluar produk. Kalau manusia, dah masuk darjah 2 ?

Rata-rata yang dah cuba Youth, mesti puas hati. Dan yang penting mestila Youth ni dibuat dari bahan semulajadi, tak de bahan kimia dan bebas paraben.

Yang paling best, Youth ni sesuai diguna untuk semua jenis kulit. Tengok orang yang dah pakai Youth, woww memang cantik sangat. Memang nampak effect dia.

Tapi, tunggu Mac baru boleh beli ye. Stay tune!

(Visited 119 times, 1 visits today)