Ada orang yang mengalami perubahan hormon menyebabkan haid tidak datang. Ada juga haid yang datang, tapi tidak mempunyai sela masa tetap, atau tak regular. Perubahan hormon ini adakalanya boleh mengganggu kualiti hidup kerana jadi mudah marah, mudah terseinggung.

Jika haid tidak lancar, lebih teruk lagi, boleh buat badan rasa letih. Jika anda sedang tercari-cari vitamin yang boleh bantu lancarkan haid, Irni sarankan supaya anda mengambil Vitamin GLA Complex dan juga Omega Guard Shaklee.

Jom Irni ceritakan serba sedikit tentang vitamin ini:

  1. GLA Complex

GLA Complex ibarat pembantu khas wanita. GLA complex mengandungi Asid Linolenik Gamma (GLA) yang membantu melancarkan haid. Pengambilan GLA Complex secara berterusan mampu mengawal hormon wanita dan melancarkan haid.

GLA Complex kaya dengan asid lemak omega 6 yang membantu mengawalatur proses tubuh.

2. Omega Guard

Omega Guard Shaklee kaya dengan asid lemak omega 3 dan mempunyai gred farmaseutikal. Asid lemak omega 3 bagus untuk mengimbangi asid lemak omega 6 dalam badan.

Pengambilan asid lemak omega 3 ini juga membantu mengurangkan radang dalam rahim.

Jom tengok perkongsian video Puan Ija Ramli yang mengalami masalah haid tidak lancar ini menyebabkan beliau sering kali badmood.

 

Haid Tidak Teratur Buat Dia Emo Sokmo, Suami Pun Bingung from iReach HD on Vimeo.

Jika anda berminat untuk selesaikan masalah haid tak teratur anda tu, boleh klik buy now kat bawah atau boleh terus hubungi Irni ye.

 

Hubungi saya,

Irni Suhana Muhamad

014 515 7141 –> klik SINI untuk whatsapp

irnisuhana@gmail.com

Pengedar Sah Shaklee

Area COD: Jeli, Kok Lanas, Machang, Kota Bharu dan kawasan sekitar Kelantan

Pos ke seluruh Malaysia

(Visited 533 times, 1 visits today)