Pemakanan seharian kita banyak melibatkan makanan berkolesterol seperti makanan bergoreng, makanan berlemak dan bersantan. Kolesterol memang diperlukan untuk sistem badan, namun hanya kolestreol baik yang diperlukan. Makan makanan yang berkolesterol setiap hari membuatkan kolesterol termendap dalam salur darah.

Kolesterol yang termendap pada salur darah tidak akan mendatangkan apa-apa tanda, melainkan jika sudah banyak. Sel darah merah akan sukar untuk mengalir pada salur darah akibat mendakan kolesterol tersebut. Jika dibiarkan, anda boleh mendapat stroke apabila darah tidak dapat mengalir. Darah kan membawa oksigen. Jika oksigen tidak dapat dibawa kepada sel, sel akan mati.

Apabila sel mati, fungsi badan akan terjejas. Jadi, sebelum  berlakunya keadaan lebih teruk, lebih baik kita mengawal keadaan ini dengan mengamalkan gaya hidup sihat dan amalkan set kolestrol shaklee yang terbukti dapat membantu masalah kolesterol ini.

Set Kolestrol Shaklee

Set kolesterol Shaklee terdiri daripada:

  1. Omega Guard

Buang segala kolesterol yang sudah lama termendap dengan mengambil asid lemak omega 3, iaitu bahan yang terkandung dalaml Omega Guard Shaklee.

2. Phytocol ST

Nyahkan kolesterol yang masuk ke dalam badan supaya tidak diserap. Fitosterol dalam Phytocol mengurangkan kadar kolesterol yang berjaya masuk ke dalam salur darah. Kolestrol berlebihan akan terus disingkirkan dari badan.

3. Vivix

Membantu baiki sel pada salur darah yang rosak akibat pemendapan kolesterol. Pengambilan Vivix bantu kita dapatkan salur darah yang sihat.

Kombinasi 3 produk ini boleh membantu turunkan kolesterol dan bagi kesihatan dengan lebih baik. Jom amalkan gaya hidup sihat dan cuba Set Kolesterol Shaklee ni sekarang. Klik gambar kat bawah atau boleh hubungi Irni.

Klik gambar untuk dapatkan Set Kolestrol Shaklee

 

Hubungi saya,

Irni Suhana Muhamad

014 515 7141 –> klik SINI untuk whatsapp

irnisuhana@gmail.com

Pengedar Sah Shaklee

Area COD: Jeli, Kok Lanas, Machang, Kota Bharu dan kawasan sekitar Kelantan

Pos ke seluruh Malaysia

 

 

(Visited 183 times, 1 visits today)