Bulan Ramadhan cuma setahun sekali. Umat Islam diwajibkan untuk berpuasa namun diberi rukhsah untuk berbuka jika boleh memudaratkan diri sendiri.

Tapi, kita kena usaha untuk puasa dulu. Kalau dah bangun sahur, waktu siang tak tahan sangat pedih perut akibat rembesan asid berlebihan dan boleh memudaratkan diri kita, kita boleh berbuka.

Irni nak share kat korang produk yang boleh hilangkan gastrik semasa berpuasa. InsyaAllah anda boleh puasa penuh tahun ni, dengan izin Allah.

Pengambilan Daily Essential Set Bantu Hilangkan Gastrik Semasa Puasa



Jika anda berminat dengan produk hilangkan gastrik semasa puasa boleh hubungi Irni 014-515 7141
Sebelum tu, jom tengok video Irni bancuh ESP untuk sahur 😊

(Visited 8 times, 1 visits today)