Vitamin Kanak-Kanak

Perlu ke kanak-kanak ambik vitamin?

Anak-anak sedang membesar. Kadang-kadang baru je beli baju bulan ni, elok je dia pakai, tengok2 bulan depan dah singkat sikit 😱

Macam tu la cepatnya anak membesar kan. Tanpa disedari, tengok2, ehhh dah besar anak aku ni.

Jom berikan makanan yang terbaik untuk mereka. Latih mereka makan sayur supaya dapat zat yang diperlukan. Dan, boleh bagi mereka vitamin untuk cukupkan yg mana yg tak cukup tu.

Anak yg cukup nutrien akan membesar dengan sihat.

Vitamin kanak-kanak:

💕 Vita-Lea for Children : sejenis multivitamin kanak-kanak jenis chewable

💕 Mealshakes: Kaya dengan protein, kalsium dan mineral yang diperlukan untuk tumbesaran

💕 Omega Guard: Kaya dengan DHA dan EPA yang bagus untuk perkembangan otak anak

Jom berikan yg terbaik untuk anak2. Berikan vitamin kanak-kanak untuk anak.

Huubungi segera Irni 014 5157 141

(Visited 9 times, 1 visits today)