Kalau nama nya nak berniaga, semestinya nak untung kan? Hakikat bisnes, pada awal berniaga, pasti kena laburkan sedikit modal dan tenaga untuk kembangkan bisnes. Yg pertama, mulakan bisnes dalam skala kecil, elakkan ambil pinjaman untuk bisnes.

Jangan terburu-buru buka kedai, tambahan dengan musim COVID 19, tak boleh jangka nasib kedai macam mana. Ya, mulakan bisnes anda secara online, tanpa premis.

Bila buat bisnes tanpa pinjaman, jadi modal yang ada perlu diguna sebaiknya. Bila tak buka kedai, dah selamat kos untul renovation kedai.

Bisnes yang biasa baru mula, kadar keuntungan bisnes berkadar langsung dengan jumlah masa yg diberi untuk bisnes. Tapi, anda pernah dengar tak perkataan leverage?

Jumlah masa yang sama setiap hari, tapi income berbeza- beza dan semakin naik bila guna konsep leverage ni. Nak tau bisnes yang boleh leverage tu macam mana? Jom tengok video kat bawah:

👇👇👇

Nak mulakan bisnes yang untung ni? Hubungi Irni 014-5157141

 

(Visited 5 times, 1 visits today)