Punca dan Cara Rawat Masalah Kulit Kering

Orang yg ada masalah kulit kering mudah nampak kusam pada muka. Walaupun make up, kulit susah nak naik seri. Jom kita tengok apa punca masalah kulit kering ni. Punca Masalah Kulit Kering Kurang pengambilan sayur dan buah Pengambilan sayur dan buah yg cukup bantu...

Herbal Blend Shaklee

Krim Ajaib Herbal Blend 💕 Satu rumah wajib ada satu krim multipurpose pelbagai guna ni tambah2 kalau ada anak kecik. Bila nak guna Herbal Blend ni? ✅Anak kena gigit nyamuk terus sapu Herbal Blend, nanti hilang gatal dan merah ✅ Anak ada nappy rash terus sapu tempat...

Vitamin Kanak-Kanak

Vitamin Kanak-Kanak Perlu ke kanak-kanak ambik vitamin? Anak-anak sedang membesar. Kadang-kadang baru je beli baju bulan ni, elok je dia pakai, tengok2 bulan depan dah singkat sikit 😱 Macam tu la cepatnya anak membesar kan. Tanpa disedari, tengok2, ehhh dah besar anak...

Cara Mengatasi Introvert

Kalau kat sekolah, orang yg glamer adalah orang extrovert. Pegi mana2, mesti orang kenal. Kalau dia tak de, memang sunyi la tempat tu. Orang cakap, orang extrovert ni jenis mesra alam gitu. Senang nak berkawan dan penyeri majlis. Memang best kalau dapat kawan jenis...

Ciri Orang Introvert

Kenali Ciri Orang Introvert Seseorang tu kadang2 boleh jadi introvert atau extrovert, tapi mesti akan ada yg lebih dominan. Jom tengok korang ni introvert tak? Ciri2 orang introvert Tak suka tempat ramai Orang introvert lagi suka tempat yg tak ramai orang. Kalau...