Blog Irni Suhana

Perkongsian & Pengalaman

Kenapa Produk Shaklee Terbaik?

Dulu Irni ingatkan semua vitamin sama. Irni main beli je kat farmasi dulu. Irni pilih je yg mana ada. Memang main ambik je. Tapi, rupanya baru Irni tahu, vitamin ni ada yg jenis sintetik, ada yg jenis organik dan ada yg jenis semulajadi. Vitamin terbaik adalah vitamin...

Jom Kejar Impian

Masa kita kecil dulu, kalau kita nak sesuatu, kita akan cuba dapatkan. Kita tak fikir benda lain dah, yang kita tahu, kita nak. Dari tak pandai berjalan, kita dah pandai berjalan. Dari tak pandai naik basikal, kita dah pandai naik basikal. Dari tak kenal huruf, kita...

Ibu Berkerjaya dan Berbisnes?

Musim sekarang, tak pelik kalau orang yang dah ada pekerjaan yang tetap dan bergaji besar, tapi ada bisnes sendiri. Ada pendapatan tambahan pastinya bagi satu kelebihan. Persediaan untuk masa hadapan perlu dimulakan dari sekarang. Anda ibu berkerjaya dan nak mulakan...

Cari Masa Untuk Buat Bisnes

Antara cabaran apabila berbisnes adalah untuk mencari masa. Kita banyak dibebani dengan rutin seharian sehingga kita susah untuk mencari masa. Sebenarnya, kalau kita tengok balik, kita memang ada masa. Orang cakap, masa ibarat emas. Hakikatnya masa itu lebih berharga...

Jom joging

Seronok rasa dapat joging petang2. Alhamdulillah, dah dekat 2 minggu Irni konsisten joging 2 km sehari. https://youtu.be/K4ahOBHE2PY Jom amalkan gaya hidup sihat sama-sama

Ambil Atau Tidak Vaksin Covid

Vaksin untuk Covid19 ni adalah satu benda baru. Jadi, ada yang menolaknya sebab takut berhadapan dengan risiko. Irni sendiri pun pada mulanya menolak untuk cucuk vaksin sebab rasa takut untuk berhadapan dengan risiko. Tapi, bila fikirkan keselamatan orang sekeliling,...

(Visited 254 times, 1 visits today)