Assalamualaikum.

Saya Irni, pengedar sah Shaklee. Saya mula kenal dengan produk shaklee semasa mengandung anak sulung. Setelah alahan mengandung yang agak teruk,  akhirnya saya mengambil vitamin shaklee untuk mengurangkan alahan.

Setiap kali hamil,  pasti saya akan menggunakan set kehamilan shaklee kerana sangat membantu saya semasa alahan mengandung. Untuk berpantang selepas bersalin,  saya  mengambil set berpantang shaklee dan meneruskan dengan set menyusu shaklee.

Ahli keluarga saya juga mengambil produk Shaklee lain, seperti vitamin kanak-kanak untuk anak dan mak pula ambil Vivix. Kami sangat berpuas hati dengan produk shaklee.

Jika anda berminat untuk mendapatkan produk Shaklee, boleh hubungi saya. Saya akan membantu anda sebaik mungkin. Tambahan pula, saya menceburkan bidang perniagaan shaklee ini untuk jangka masa panjang, jadi jangan risau takut saya ‘hilang’tiba-tiba.

Jika ada sebarang pertanyaan produk, boleh hubungi saya pada bila-bila masa. Saya akan bagi servis yang terbaik untuk anda. Boleh juga add saya di facebook. Jika sebarang kemusykilan, atau ingin maklumat lanjut boleh whatsapp saya –> klik SINI untuk whatsapp.

Love,

Irni Suhana Muhamad

Sid 1085099

014 515 7141

irnisuhana@gmail.com

(Visited 194 times, 1 visits today)