Affirmation Untuk Hidup Lebih Positif

Affirmation ni sangat bagus untuk kita amalkan supaya masuk dalam minda separa sedar kita. Boleh tulis kata-kata positif untuk kita baca setiap hari. Kita yang tentukan siapa diri kita. cuba ubah diri kita dulu instead of kita cuba ubah orang lain. Jom, lets live...

Tips Elak Jeragat

  1. Elak kena panas cahaya matahari Kalau kena cahaya matahari, kulit kita akan jadi rosak. Kalau kulit kita jadi merah, tu tanda nye sinar matahari telah merosakkan kulit. Kalau tak merah pun, sebenar nye sedikit sebanyak sinar matahari boleh merosakkan kulit kerana...

7 Punca Jeragat Yang Mungkin Anda Tak Tahu

Bila sebut pasal jeragat, memang biasa sangat jeragat ni naik terutama bagi wanita yg meningkat usia. Jeragat memang tak bahaya tapi bila jeragat ada kat muka, memang rasa tak selesa kan sebab tompok hitam pada muka tu rasa macam boleh jejaskan penampilan. Jom tengok...

Awas! Lihat Tanda Awal Kerosakan Saraf

Sistem saraf sangat penting untuk membolehkan badan kita berfungsi dengan baik. Sistem saraf mengawalatur keseluruhan sistem badan untuk bernafas, kawal setiap pergerakan otot dan boleh rasa kepanasan dan kesejukan. Tanda Anda Mengalami Masalah Saraf Tanda sebenarnya...