Hai, Irni nak share Irni pernah ada ketulan kat leher. Kebetulan masa tu kita pegi minum air depan cermin. Bila telan air, boleh nampak ada ketulan kat leher. Dah nampak macam halkum dah.

Keesokan harinya, Irni terus pegi klinik. Doktor periksa ketulan tu, saiz ketulan 2×2 cm. Doktor juga ada ambik darah untuk ujian fungsi tiroid.

Tarikh temujanji seterusnya adalah selepas 6 minggu dan tiada sebarang ubat diberikan sebab doktor belum kenalpasti masalah tersebut.

Seminggu sebelum temujanji dengan doktor, Irni mula ambik Vivix. Setelah seminggu,ketulan hilang 50%. Saiz ketulan sudah menjadi kecil. Cepat kan?

Pada mulanya Irni ingatkan perasaan kita sendiri je rasa makin kecik. Bila Irni pegi follow up dengan doktor yg sama, doktor bagitau saiz ketulan makin kecik, jadi 1×1 cm.

Alhamdulillah syukur sangat. Lepas habis setengah botol Vivix, terus hilang ketulan pada leher Irni.

Jika anda ada ketulan pada leher, cepat2 lah berjumpa doktor untuk buat pemeriksaan. Jika berminat nak dapatkan Vivix, boleh hubungi Irni 014-515 7141.

(Visited 10 times, 1 visits today)