Tips Elak Jeragat

  1. Elak kena panas cahaya matahari Kalau kena cahaya matahari, kulit kita akan jadi rosak. Kalau kulit kita jadi merah, tu tanda nye sinar matahari telah merosakkan kulit. Kalau tak merah pun, sebenar nye sedikit sebanyak sinar matahari boleh merosakkan kulit kerana...

Awas! Lihat Tanda Awal Kerosakan Saraf

Sistem saraf sangat penting untuk membolehkan badan kita berfungsi dengan baik. Sistem saraf mengawalatur keseluruhan sistem badan untuk bernafas, kawal setiap pergerakan otot dan boleh rasa kepanasan dan kesejukan. Tanda Anda Mengalami Masalah Saraf Tanda sebenarnya...

Pelembap Muka Untuk Kulit Muka Kering

Untuk sesiapa yg ada masalah kulit kering, antara benda paling penting adalah pemakaian moisturizer atau pelembap muka. Duduk dalam aircond boleh buat muka kita jadi kering. Duduk kat luar jugak muka boleh jadi kering sebab cuaca panas. Nak tak nak, orang yg jenis...

Tips Kecantikan Kulit

Perlu ke jaga kecantikan muka? Bagi saya, memang perlu sangat jaga kecantikan muka. Bila kulit cantik, dengan sendiri, kita akan rasa lagi confident. Bila kulit cantik, dengan sendiri, penampilan akan nampak lagi menarik. Masalah kulit yang biasa dialami bagi wanita...

5 Masalah Kulit Orang Asia

Irni nak share 5 jenis masalah kulit bagi wanita asia. Jom tengok 😀 Masalah Kulit Biasa Bagi Wanita Asia Masalah kulit muka berjerawat Jerawat ni boleh disebabkan oleh macam2 faktor. Antaranya disebabkan oleh hormon, faktor pemakanan, persekitaran, jangkitan bakteria...