Pelembap Muka Untuk Kulit Muka Kering

Untuk sesiapa yg ada masalah kulit kering, antara benda paling penting adalah pemakaian moisturizer atau pelembap muka. Duduk dalam aircond boleh buat muka kita jadi kering. Duduk kat luar jugak muka boleh jadi kering sebab cuaca panas. Nak tak nak, orang yg jenis...

Herbal Blend Shaklee

Krim Ajaib Herbal Blend 💕 Satu rumah wajib ada satu krim multipurpose pelbagai guna ni tambah2 kalau ada anak kecik. Bila nak guna Herbal Blend ni? ✅Anak kena gigit nyamuk terus sapu Herbal Blend, nanti hilang gatal dan merah ✅ Anak ada nappy rash terus sapu tempat...

Vitamin Kanak-Kanak

Vitamin Kanak-Kanak Perlu ke kanak-kanak ambik vitamin? Anak-anak sedang membesar. Kadang-kadang baru je beli baju bulan ni, elok je dia pakai, tengok2 bulan depan dah singkat sikit 😱 Macam tu la cepatnya anak membesar kan. Tanpa disedari, tengok2, ehhh dah besar anak...

Resepi Performance Drinks Shaklee

Performance Drinks ni memang sedap bancuh sejuk2, memang hilang dahaga, rasa segar badan. Performance Drinks mengandungi eloektrolit yang bantu kekalkan air dalam badan. Performance Drinks boleh mengelakkan badan dari dehidrasi. Selamat mencuba! Jika anda berminat...

Pencuci Muka Organik

Sekarang ni, banyak pencuci muka yg diclaim organik. Tapi memang betul ke organik? Betul ke takde bahan kimia? Irni jumpa satu pencuci muka organik yang memang 100% daripada tumbuh-tumbuhan, iaitu Youth Skincare. Youth memang declare yg ia tiada sebarang salah satu...