Kelebihan B Complex Shaklee

B Complex Shaklee lengkap dengan 8 jenis vitamin B. Pengambilan vitamin B yang cukup sangat penting untuk kesihatan kita. Kelebihan Pengambilan B Complex Untuk ibu yang merancang hamil supaya dapat sediakan bekalan asid folik kepada bakal zigot, iaitu selepas...

Kidszoona Aeon Mall Kota Bharu

Memang syurga la bagi kanak-kanak kalau datang sini. Memang banyak mainan. Nak berlari pun luas. Irni lebih suka bawak anak main kat kidszoona Aeon Mall ni berbanding Tesco dan KB Mall sebab kat sini memang luas. Puas hati main. Hehe Aeon Mall pun selesa sebab setiap...

Peluang Bisnes Shaklee

Hai Assalamualaikum semua. Saya Irni, founder Success Legacy. Ade tak yang sedang tercari2 nak berniaga apa? Dah buat tu, buat ni, tapi tak bertahan lama. Nak tak, buat satu bisnes yang boleh diwarisi sampai anak cucu? Bisnes shaklee ni stabil sebab company dia...

Senarai Branch Shaklee Malaysia

Jika anda ingin membuat pembelian di branch,  anda boleh mengunjungi branch shaklee berhampiran anda. Hanya mereka yang mempunyai id Shaklee sahaja yang boleh membeli di Branch Shaklee. Jika anda belum mempunyai id,  boleh hubungi Irni tentang bagaimana untuk...

Vitamin Untuk Orang Alzheimer

Masalah alzheimer selalunya terjadi kepada orang tua,  di mana mereka mula jadi lupa kepada benda yang menjadi rutin harian. Kalau setakat lupa letak kunci kereta kat mana,  lupa nama orang yang jarang jumpa,  tu belum masuk kategori alzheimer ye. Kalau orang...