Anda nak buat bisnes online yang menguntungkan tanpa perlu keluarkan modal besar?

Ya, kalau baru mula nak berniaga, jangan sesekali keluarkan modal besar walaupun anda ada banyak duit. Cara paling mudah adalah jual produk orang. Jual produk orang lebih dulu untuk mahirkan skill menjual dan mahirkan skill lead the team.

Skill ni bukan hanya boleh dengan baca buku, tapi kena praktik. Jadi, kalau anda nak mula berniaga, jom teruskan pembacaan anda. Yang pertama, kalau anda nak berniga, anda kena lah ada produk.

Anda nak jual produk apa?

Anda kena pilih produk yang betul, produk yang boleh bertahan lama kat pasaran dan produk yang tinggi kadar repeat order.

Irni bagi contoh bisnes yang Irni buat sekarang. Irni buat bisnes Shaklee yang mana ada produk vitamin, penjagaan muka, dan penjagaan rumah. Produk ni mempunyai kadar repeat order yang tinggi sebab produk ni adalah produk consumable dan akan habis.

Produk ni jugak mempunyai repeat order yang tinggi sebab customer akan dapat kesan positif dari produk, Mereka akan repeat order dan ada juga yang turut recommend pada saudara dan kawan. Jadi, bilangan pelanggan akan sentiasa meningkat setiap bulan.

Untuk mulakan bisnes Shaklee, yuran pendaftaran adalah murah. Cuma bayar RM65 atau boleh buat pembelian 200 uv atau dalam RM 800 untuk dapat free membership. Simple kan?

Jika ada order, kita just klik laman web Shaklee. Barang akan diposkan terus kepada customer atau terus kepada kita. Macam buat dropship. Hq yang akan pos barang. Macam dropship, tapi komisen macam ejen. Best tak?

Kat bawah ni adalah anggaran pendapatan yang anda boleh dapat dengan Shaklee.

(Visited 30 times, 1 visits today)