Keistimewaan ESP Shaklee

Tadi minum air soya dalam kotak, terus rasa macam nak berangin je, asyik sendawa angin je. Beza sangat dengan kalau ambik soya ESP.

ESP ni daripada soya..ade orang takut nak ambik esp sebab takut nak amik soya, sebab macam2 cerita buruk pasal soya..tapi, sebenar nye soya ESP ni daripada non gmo soy, tanpa modifikasi genetik..non gmo soy tidak mendatangkan kesan buruk malah sangat baik untuk kesihatan.

Kenapa Irni suka sangat minum esp ni?

1. minum esp boleh banyakkan susu

Penah dengar tak, minum soya boleh banyakkan susu? So dengan minum esp yg diperbuat daripada soya, memang jadi milkbooster Irni. susu pun jadi pekat, xde la cair je.

2. Minum esp ni mengenyangkan

Biase la ibu menyusu ni asyik lapar je. So bila Irni minum esp ni Irni jadi kenyang dan xde la nk craving makan macam2 kan..

3. Esp bantu cantikkan kulit

Ade orang yg memang kulit dia cantik..untungla kan..hehe..tapi kite yg kulit x berapa cantik ni memang suka la nk minum esp sebab boleh cantikkan kulit. Kulit pun rase lebih halus.

4. Esp menghilangkan strecth mark

Irni paling stress mase mengandung auni amni dlu bila start 5 bulan pregnant dh naik strecth mark..padahal perut x besar mane pun mase tu..n sejak tau mengandung memang hampir tiap hari sy sapu minyak b** o**, tengok2 ade jugak stretch mark..

ESP bantu hasilkan sel baru yg lebih berkualiti n boleh kurangkan stretch mark kite tu 💓

5. Esp ni x menyebabkan kencing manis

Bagi org yg ade gen kencing manis mcm Irni ni mestilah kena hati2 pilih supplement..

Esp ni mempunyai indeks glisemik yg rendah..indeks glisemiks rendah ni bagus untuk mencegah dan mengawal kencing manis.

Jika anda pun ingin dapatkan ESP ni,  boleh hubungi Irni ye.

Irni 0145157141

(Visited 9 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge