VITAMIN C PALING BEST KAT DUNIA

Vita C shaklee ni dia jenis sustained release, maksud nye dia dilepaskan secara perlahan-lahan ke dalam badan. Vitamin c kan jenis larut air, jadi macam rugi kan kalau sekali telan, semua hancur, yang lebih2 tu dibuang melalui air kencing pulak..

So, dengan teknologi pelepasan secara perlahan-lahan ni, badan kita boleh serap vitamin c tu.. Yang best jugak tentang vitamin c shaklee ni, dia ade bioflavonoids sekali.

Jom kita tengok, apa yang best sangat tentang vitamin c shaklee ni:

✅ agen pencerah kulit secara semulajadi
✅ rangsang penghasilan kolagen semulajadi badan, kasi tegang kulit dan aset tu
✅ melambatkan penuaan
✅ menyekat pigmentasi
✅ mengurangkan jeragat
✅ tingkatkan sistem imun badan, tak de lah mudah sangat jatuh sakit
✅ jaga kesihatan gusi dan elak gusi berdarah

Ha macam mana? Best tak? Meh pakat cuba Vitamin C ni.

Bagaimana untuk mendapatkan produk shaklee?

Hubungi saya,

Irni Suhana Muhamad

014 515 7141 –> klik SINI untuk whatsapp

irnisuhana@gmail.com

Pengedar Sah Shaklee

Area COD: Jeli, Kok Lanas, Machang, Kota Bharu dan kawasan sekitar Kelantan

(Visited 19 times, 1 visits today)