Apabila migrain berlaku seseorang itu akan berasa sangat sakit kepala,  selalunya pada sebelah bahagian kepala sahaja. Migrain selalunya disertai dengan rasa mual dan pandangan menjadi kabur.

Apabila migrain datang, terpaksa makan pil tahan sakit sebab tak tahan kesengsaraan menahan migrain tu. Tapi,  sampai bila asyik nak makan pil tahan sakit kan?

Irni nak perkenalkan suplemen yang boleh bantu orang yang ada masalah migrain supaya dapat menghilangkan masalah migrain dan mengelakkannya berulang kembali.

Cara Hilangkan Migrain Dengan Suplemen

1. Omega Guard:

Omega guard membantu melancarkan peredaran darah. Omega Guard juga membantu fungsi otak supaya dapat bekerja dengan baik.

Dalam Omega Guard ni ada asid lemak omega 3 yang membantu mengurangkan radang yang berlaku dalam badan. Radang yang berlaku dalam badan ni selalunya kita tak rasa sakit,  kecuali,  kalau radang tu dah banyak,  baru la kita akan rasa sakit.

Jadi,  hilangkan radang pada sel dalam badan kita supaya sel dapat berfungsi dengan baik dan tak sakit.

2. Ostematrix

Ostematrix kaya dengan kalsium. Kalsium ni bukan sahaja bagus untuk kesihatan tulang,  tapi juga bagus untuk kesihatan saraf dan salur darah.

Pengambilan ostematrix membantu salur darah dapat bekerja dengan baik dan saraf yang lebih sihat.

3. B Complex

Vitamin B juga bagus untuk kesihatan saraf. Vitamin B2 dan B6 dalam B complex ini boleh membantu mengurangkan sakit.

Dapatkan vitamin yang cukup supaya sel kita lebih kuat untuk melawan segala penyakit. Untuk mendapatkan vitamin bagi menghilangkan migrain ini,  boleh klik buy now atau terus hubungi Irni ye.

 

Irni 0145157141  atau emel irnisuhana@gmail.com.

(Visited 99 times, 1 visits today)