Pada hari Jumaat lepas, Irni berjumpa dengan seorang guru ni. Beliau menceritakan pengalaman beliau yang mengalami masalah berak berdarah. Pada mulanya beliau senidri tak perasan sebab tandas di rumah jenis berwarna, jadi, bila membuang air besar, dia tak perasan ada darah pada najis. Tapi, bila buang air besar di tandas tempat kerja, mangkuk tandas tu warna putih, jadi, nampak dengan jelas ada darah pada najis,

Cikgu cepat-cepat dapatkan pemeriksaan di hospital. Di hospital, doktor cuma mengatakan cikgu ada masalah sembelit. Selama 3 bulan cikgu follow up dengan doktor di hospital. Disebabkan tarikh apoinment yang agak lambat di hospital kerajaan, cikgu ambik keputusan untuk pergi ke hospital swasta.

Ujian scope dijalankan bagi mencari punca masalah berak berdarah. Terkejut cikgu bila ada ketumbuhan dalam usus. Ujian selanjutnya dijalankan dan cikgu didiagnose mengalami masalah kanser usus. Setelah itu, cikgu dapatkan pembedahan dan menjalani fototerapi. Setelah itu, cikgu ambil supplemen Vivix untuk bantu proses pemulihan dan mengawal kanser.

Alhamdulillah cancer marker cikgu rendah, bawah nilai 1.0. cikgu bersyukur sebab sudah tiada masalah berak berdarah. Badan terasa lebih sihat dan cikgu gembira amalkan Vivix. Kini sudah hampir 2 tahun cikgu amalkan supplemen Vivix.

Vivix ni apa?

Vivix ni adalah minuman botani, ektrak daripada Anggur Muscadine, Lobak Ungu, Elderberry Eropah dan Japanese Knotweed. Bahan-bahan ini kaya dengan antioksidan dan bagus untuk kesihatan.

(Visited 27 times, 1 visits today)