Dalam ucapan Perdana Menteri tempoh hari, beliau ada menyebut tentang new normal. Walaupun lepas ni COVID 19 sudah tiada, pasti kehidupan kita tak sama macam dulu dan ekonomi negara pastinya akan mengambil masa untuk kembali pulih.

Irni nak share satu bisnes yang boleh bantu kita tambah pendapatan. Bisnes ini tidak terhad di buat pada musim ini sahaja sebab bisnes ni tak bermusim. Bisnes ni sesuai dijalankan sepanjang zaman. Ini lah dia bisnes Shaklee. Shaklee merupakan syarikat antarabangsa yang menjual produk kesihatan, skincare organik dan produk penjagaan rumah. Shaklee sudah bertapak 25 tahun di Malaysia. Company ni sangat kukuh dan kita boleh bina syarikat kita sendiri dengan menjual produk Shaklee.

Yang menariknya, syarikat kita tidak perlukan staf dan sewa kedai. Syarikat kita boleh beroperasi hanya di rumah. Ya, kita bina syarikat dengan menjual produk orang, sama seperti 7eleven, pasaraya yang menjual produk orang. Namun, kita tak perlu keluarkan modal besar untuk beroperasi. Tak perlu modal ribu-ribu sampai terpaksa buat loan. Tapi, kita boleh terus mula sekarang.

Pendaftaran ejen hanya RM35 dan kita boleh mula terus berniaga. Jika anda sedang tercari-cari peluang perniagaan secara online, boleh terus hubungi Irni k.

(Visited 11 times, 1 visits today)