Irni nak share 5 jenis masalah kulit bagi wanita asia. Jom tengok 😀

Masalah Kulit Biasa Bagi Wanita Asia

  • Masalah kulit muka berjerawat

Jerawat ni boleh disebabkan oleh macam2 faktor. Antaranya disebabkan oleh hormon, faktor pemakanan, persekitaran, jangkitan bakteria dan mungkin juga disebabkan penggunaan kosmetik.

  • Masalah kulit muka berjeragat

Walaupun jeragat ni tak berbahaya dan tidak menyakitkan, tapi bila ada jeragat, muka jadi nampak tak bersih. Ada tompok2 hitam pada muka boleh jejaskan penampilan seseorang.

  • Masalah kulit kering

Negara kita ni memang panas, jadi tak hairan laa kalau ramai yg alami masalah kulit kering. Namun ada juga yg tersilap pemilihan produk yg tak sesuai dengan muka menyebabkan berlaku masalah kulit kering.

  • Masalah kulit berminyak

Kulit melekit berminyak memang boleh rasa tak selesa. Antara faktor penyebab adalah faktor keturunan, penggunaan produk yg tak sesuai untuk kulit

  • Masalah kulit kusam

Kulit kusam kelihatan tidak berseri kerana kulit tidak dapat memantulkan cahaya dengan baik. Tak cukup rehat dan penuaan pun boleh menyebabkan kulit nampak kusam. Kulit perlu sentiasa dijaga dan mendapat vitamin yg cukup supaya nampak berseri.

Jom dapatkan produk penjagaan muka yg sesuai untuk semua jenis kulit dati Irni. Produk hasil kajian dari saintis selama 8 tahun. Kulit akan jadi lebih muda dan lebih cantik.

Jik berminat, hubungi Irni 014-5157141

(Visited 114 times, 1 visits today)