Jangan Abaikan Masalah Berak Berdarah

Pada hari Jumaat lepas, Irni berjumpa dengan seorang guru ni. Beliau menceritakan pengalaman beliau yang mengalami masalah berak berdarah. Pada mulanya beliau senidri tak perasan sebab tandas di rumah jenis berwarna, jadi, bila membuang air besar, dia tak perasan ada...

Bahaya Bahan Kimia Di Rumah

Rumah adalah tempat paling selamat bagi kita. Setiap hari, kita ada di rumah, habiskan masa sekurang-kurangnya 8 jam sehari di rumah, iaitu tempat kita tidur, tempat kita bersama-sama keluarga. Di luar, kita tahu, memang banyak pencemaran seperti asap kenderaan, asap...

5 Tips Pilih Produk Kesihatan Yang Selamat

Nak cari produk kesihatan kena lah cari yang betul-betul boleh bantu kita sihat. Jangan pulak yang elok-elok sihat,  menjemput penyakit pulak. Nauzubillah. Dekat pasaran ada macam-macam produk kesihatan. Macam mana nak cari yang terbaik. Irni kongsikan tips bagaimana...

Review CoQ Trol Plus

Hai selamat pagi. Hari ni awal kita bersiaran ye, sebab i miss my CoQ Trol. Taktau simpan dalam beg mana, dah tak jumpa. Nak unpack bag besar macam tak la kan ? Ada tak yg jenis skeptikal macam irni? Bila tengok gambar testimoni, dalam hati, ye ke, betul ke? Tapi,...